Otamme käyttöön uuden puhelinjärjestelmän

Otamme pääkaupunkiseudulla käyttöön uuden puhelinjärjestelmän keskiviikkona 8.3.2017 klo 9.00.

Uuden järjestelmän piiriin kuuluvat henkilöstövuokrauksen toimintomme Helsingissä, Vantaalla, Järvenpäässä, Hyvinkäällä ja Riihimäellä sekä palkkahallintomme ja reskontramme Forssassa. Kaikki puhelinnumerot säilyvät ennallaan.

Käyttöönoton aikana saattaa esiintyä pientä häiriötä tai normaalia pidempää viivettä puhelinliikenteessä. Pahoittelemme mahdollista aiheutuvaa haittaa. Tarvittaessa tavoitat Opteamin yhteyshenkilön nopeasti myös sähköpostin tai Extranetin Hotline-viestin avulla.

Uudistuksen tavoitteena on palvelumme parantaminen ohjaamalla työntekijöidemme puheluita nykyistä paremmin mahdollisimman suoraan oikeille henkilöille järjestelmän tunnistaessa soittajan työskentelyalueen ja toimialan.

Tunnistetun soittajan puhelu ohjautuu valikkoon, jossa työntekijän tulee alla kuvatun mukaisesti valita, mitä hänen asiansa koskee:

1. Työvuoroihin tai työsuhteeseen liittyvä asia, valitse 1
2. Sairastumisesta tai työtapaturmasta ilmoittaminen, valitse 2
3. Palkkaan liittyvä asia, valitse 3. Valinnan jälkeen tulee uusi valikko:

    1. Oma palkka, valitse 1
    2. Korjauspyyntö, valitse 2
    3. Sairaus- tai loma-ajan palkka, valitse 3
    4. Verokortti, palkkatodistus tai palkkalaskelma, valitse 4

4. Työnhakuun liittyvä asia, valitse 4. Valinnan jälkeen tulee uusi valikko:

    1. Hotelli- ja ravintola-ala, valitse 1
    2. Kaupan ala, valitse 2
    3. Muut toimialat, valitse 3

Valikot ovat nyt ainakin puhelinjärjestelmäuudistuksen ensimmäisessä vaiheessa tarjolla vain suomenkielisinä.

Lisätietoja saat tarvittaessa omasta Opteam-toimistostasi >>