Myyntipäällikkö

Tampere

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia-alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 380 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin yli sadantuhannen ihmisen arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Lue lisää yrityksestä ›

Onko tavoitteenasi energiatoimialan yritysmyynnin näköalapaikka? Haemme nyt Yritysasiakkuudet-tiimiin asiakaslähtöistä ja aktiivista

MYYNTIPÄÄLLIKKÖÄ

vastaamaan energiatuotteiden ja -palvelujen myynnistä yritysasiakkaille. Toimit asiantuntijana, myyt sähköä ja hoidat asiakassuhteita kokonaisvaltaisesti. Työnkuvaasi sisältyvät yritysasiakkaiden sähkötarpeiden kartoitukset, uusasiakashankinta, tarjousten tekeminen, sopimusneuvottelut ja asiakkuuspolun dokumentointi. Osaamisesi kasvaessa sinulla on mahdollisuus päästä kehittämään palvelukokonaisuuksia sekä sparraamaan asiakkaita sähkönkulutukseen liittyvissä haasteissa.

Tässä tehtävässä odotamme sinulta proaktiivista ja asiakaslähtöistä myyntiotetta sekä kiinnostusta energiatoimialaan. On eduksi, jos omaat kokemusta b-to-b -myynnistä sekä asiakkuussuhteiden pitkäjänteisestä rakentamisesta ja hoitamisesta, mutta voit myös olla nuori kyky ja halukas kasvamaan myynnin ammattilaiseksi. Tärkeintä on oikea asenne, aktiivisuus ja halu tehdä myyntityötä energiatuotteiden parissa. Alan aikaisempi tuntemuskaan ei ole ehdoton edellytys, koska meillä saat kattavan perehdytyksen energiatoimialaan.

Koulutuksesi voi olla esimerkiksi tekninen tai kaupallinen, kunhan se tukee onnistumistasi ja antaa hyvät lähtökohdat tehtävässä kehittymiseen. Olet työasenteeltasi dynaaminen, itseohjautuva ja optimistinen, ymmärrät yritysmyyntiä kokonaisvaltaisesti ja saat nautintoa myynnillisten tavoitteiden saavuttamisesta. Toimit joustavasti erilaisissa vuorovaikutus- ja neuvottelutilanteissa asiakastamme kunnioittaen. Toivomme sinulta lisäksi englannin kielitaitoa sekä tietoteknisiä valmiuksia, CRM-osaaminen katsotaan eduksi.

Työnantajana meille on tärkeää toimia henkilöstömme suuntaan kuten asiakkaillemmekin, luotettavasti ja vastuullisesti. Omaamme pitkän kokemuksen ja panostamme henkilöstömme hyvinvointiin ja osaamisen kehittämiseen. Henkilöstön viihtyvyys on meillä korkealla tasolla, haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja pyrimme siihen, että jokainen pääsee työssään hyödyntämään omia vahvuuksiaan ja ideoitaan.

Jos haluat olla osa energistä ja yhteen hiileen puhaltavaa tiimiämme, hae tehtävää toimittamalla hakemuksesi Opteamin sähköisen rekrytointijärjestelmän kautta viimeistään 19.11.2017. Liitäthän hakemukseen CV:si palkkatoiveineen.

Lisätietoja tehtävästä saat Opteamin henkilöstökonsultilta Kristiina Lehmukselta p. 050 396 4686, to 2.11. kello 8-10 tai ma 13.11. kello 15-16.30.

Toimiala:Muut alat
Työsuhteen laatu:Kokopäivätyö
Työsuhteen kesto:Vakituinen
Sijainti:Tampere
Hakuaika:30.10.2017 - 19.11.2017